Odkud pochází ten krásný porcelán?

Také se vám líbí? Nám moc! 

Objevili jsme ho na cestách po jihovýchodní Asii, v bývalém hlavním městě francouzské kolonie Kočinčína, známým pod jménem Saigon, dnešní Ho Či Minovo město. A okamžitě jsme se do něj zamilovali! 

Produkty značky Amai jsou vyráběny ručně v místní řemeslné dílně a jejich porcelán se pyšní titulem Product of Vietnam.

Z čeho je nádobí vyrobeno?

Z kaolínu a jemné hluboko těžené hlíny Severní delty. Vzhledem k přítomnosti kaolínu patří do rodiny porcelánu. 

Jednou z mnoha předností, která s tím souvisí, je i nízká váha každého kusu. Protože každý správný porcelán je lehký jako pírko.

Jak křehké je Amai nádobí?

Každý kus je vypálen na 1280 °C. 

Působením tak vysokého žáru dochází k zesílení a zpevnění použitého materiálu, takže nádobí je vhodné pro každodenní užívání. 

Nenechávejte si ho tedy uložené za sklem a nečekejte na slavnostní událost. Příležitost k oslavě máme každý den!

Může se nádobí poškrábat nebo jinak poškodit? 

Ano, samozřejmě může. Byť je překvapivě odolné a bez obav ho můžete používat každý den, rozhodně doporučujeme chovat se k němu "slušně". 

Pokud máte těžší ruku a při krájení steaků se do toho rádi opřete, až jiskry létají, navrhujeme zvolit světlejší odstíny.

Lze Amai porcelán mýt v myčce?

Ano, zcela bez obav! 

Výjimku tvoří kousky z kolekce Indočína, které jsou lemovány pravým 14karátovým zlatem a příliš častým mytím v myčce by mohlo dojít k předčasnému opotřebování tohoto zlatého okraje. 

Co se týče mycích či dezinfekčních prostředků, nepoužívejte prosím ty agresivní typu Savo atd.

Může se Amai porcelán dát do mikrovlnky?

Ano, také zcela bez obav! A stejně jako s myčkou, i zde platí výjimka pro kousky z kolekce Indočína, lemované pravým 14karátovým zlatem.  

Jakou teplotu Amai nádobí vydrží?

Porcelán Amai je samozřejmě vhodný jak pro chlazené nápoje a pokrmy, tak pro ty právě uvařené a ještě horké. 

Co nedoporučujeme, je vkládat nádobí do mrazicího prostoru ani do trouby na pečení. 

Stejně tak bychom vás rádi upozornili, že nádobí neprospívá tepelný šok způsobený rychlou změnou extrémních teplot, který může způsobit škodu. 

Příkladem může být vložení ledu do šálku či misky, která předtím obsahovala horkou tekutinu.

Je Amai nádobí bezpečné?

Ano, výrobce se zaručuje, že provedl bezpečnostní testy, které jsou vyžadovány pro evropský trh.

Jak je to s glazurou?

Jedním z rozpoznávacích znamení designu porcelánu Amai je glazura aplikovaná pouze z jedné strany (vnitřní či horní – vždy tak, aby potrava přišla do styku právě s glazurou). 

Vnější či spodní strana je vždy ponechána matná. Vznikne tak nádherný kontrast.

Jak si můžu vaše zboží koupit?

Snadno a rychle! Zde na e-shopu. 

Při procházení jednotlivých kousků vložte ty vybrané do košíku a projděte nastaveným procesem nákupu. 

Po dokončení objednávky v našem systému se jí během 24 h začneme věnovat, abyste se vaším novým porcelánem mohli kochat co nejdříve.  

Jak můžu vybrané zboží zaplatit?

V průběhu objednávání budete přesměrováni na platební bránu, kde můžete okamžitě zaplatit. 

Alternativou je platba bankovním převodem či platba na dobírku při dodání zboží. 

Údaje k bankovnímu převodu:

  • IBAN: CZ08 6210 6701 0022 0898 6410
    SWIFT: BREXCZPPXXX
    Účet: 670100-2208986410/6210
    Var. symbol: číslo objednávky

Jak je to u vás s dopravou?

Váš nový porcelán vám rychlostí blesku dopraví kurýr PPL, Zásilkovna či Česká pošta. 

Do kterých zemí zboží zasíláte?

Kromě České republiky vám balíček rádi pošleme na Slovensko a do Polska.

Pokud však potřebujete zboží zaslat v rámci Evropy i jinam, rádi vám vyjdeme vstříc. Napište nám a na dopravě se domluvíme.  

Jak zboží balíte? Nepřijde mi rozbité?

To je moc dobrá otázka. 

I když je nádobí Amai odolnější, než by se zdálo, přesto patří do kategorie tzv. křehkého zboží. Vaši objednávku proto zabalíme pečlivě, ekologicky a bezpečně.

Děláme také vše proto, aby se s ní po cestě k vám zacházelo v rukavičkách a váš porcelán k vám dorazil neporušený. 

Pokud by ovšem přesto k něčemu takovému došlo, kontaktujte nás do 48 hodin od obdržení objednávky ZDE a zdokumentujte rozsah poškození.

Při objednávce jsem se spletl/a a potřebuju nějaké kousky vrátit či vyměnit.

To se samozřejmě stává, žádný problém. Máte 14 dní na to, abyste nám to oznámili a vrátili zboží na adresu Opatov Zádolka 344, 569 12 Svitavy, ČR. My vám po obdržení a kontrole zboží bez odkladu zašleme zpět vaši platbu.

Pokud se jedná o výměnu, zde je postup individuální, a proto nás prosím kontaktujte co nejdříve přes předpřipravený formulář, který najdete na našem webu v záložce KONTAKT, případně na email: napis@desai.cz, abychom společně našli vhodné řešení.

Mám problém a potřebuju objednávku reklamovat.

To je nám opravdu líto. 

Vyplňte formulář na našem webu, který najdete v záložce KONTAKT a my se vám co nejdříve ozveme, abychom se podívali, jak lze vaši reklamaci vyřešit ke všeobecné spokojenosti. 

Alternativně můžete napsat email na adresu napis@desai.cz, kde uvedete číslo vaší objednávky a popíšete problém, který vyvstal.